Chcemy, żebyście zawsze byli zadowoleni z zakupów w Kauflandzie, dlatego stworzyliśmy projekt Ambasador Klienta. Jego głównym celem jest polepszenie jakości obsługi oraz zwiększenie komfortu naszych klientów.
Kim jest Ambasador Klienta?
To pracownik, który jest łącznikiem między klientem, pracownikami a Centralą. Możecie zgłosić się do niego z problemem dotyczącym komfortu zakupów, a on na pewno nie pozostawi go bez rozwiązania.
Ambasador to osoba, która wysłucha Twoich uwag, przekaże spostrzeżenia, fachowo doradzi, wyjaśni wątpliwości i pomoże w kwestiach związanych z obsługą.
Z myślą o naszych klientach, Ambasadorzy czekają na Was we wszystkich marketach Kaufland w całej Polsce.
Poznaj Ambasadora Klienta w swoim ulubionym sklepie Kaufland.
Zadania Ambasadora Klienta
Złote podpowiedzi zakupowe Ambasadorów Klienta, by Twoje zakupy były jeszcze lepsze.
Lista zakupów
Przed zakupami sporządź listę produktów na podstawie przygotowanego wcześniej jadłospisu lub planów kulinarnych na najbliższe dni. Wspólnie kształtujmy postawy Zero Waste.
Podczas tworzenia listy zakupów, staraj się dzielić artykuły według działów oraz kolejności ich rozmieszczenia w markecie - dzięki temu kupisz wszystko, co potrzebujesz i nie będziesz musiał cofać się do miejsc, w których już byłeś.
Gazetka reklamowa
Uważnie czytaj gazetkę reklamową i sprawdzaj warunki oferty (np. gramatura, smak produktu, rodzaj, marka), dzięki temu do Twojego wózka zakupowego trafią odpowiednie produkty.
Program lojalnościowy
Przed zakupami aktywuj kupony w aplikacji programu lojalnościowego. Oczekując przy kasie, przygotuj aplikację/kartę programu lojalnościowego. Przyspieszy to proces kasowania, a Ty skorzystasz ze wszystkich okazji, które daje program!
Przed wyjściem
Weź z domu torby wielokrotnego użycia - dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze i zatroszczysz się o środowisko.
Pamiętaj, że w marketach Kaufland możesz zakupić także worki na warzywa lub owoce oraz naszą nowość: worki na pieczywo, których możesz używać wielokrotnie.
Przed rozpoczęciem zakupów upewnij się, czy zabrałeś ze sobą… portfel lub kartę płatniczą.